Zajęcia

HATHA JOGA
to uważna praktyka, na której wykonujemy klasyczne asany, szukając w nich rozluźnienia i komfortu.
Ćwiczenia te w połączeniu z oddechem poprawiają elastyczność, siłę mięśni głębokich, a także likwidują wszelkie napięcia.
Zajęcia jogi relaksują, odprężają, oczyszczają. Budują most pomiędzy ciałem – umysłem – duchem.

AERIAL YOGA
to spełnienie marzeń o lataniu!!!
Zajęcia będące połączeniem wielu technik: jogi, pilatesu, akrobatyki, masażu, stretchingu, czy treningu funcjonalnego.
Prakyka odbywa sie w chustach podwieszonych pod sufitem systemem alpinistycznym.
Końcowa relaksacja w chuście/ hamaku doskonale odpręża, regeneruje i uzdrawia.

ZDROWY KRĘGOSŁUP
to ćwiczenia zapobiegające bólom kręgosłupa i wzmacniające mięśnie posturalne.
Poza poprawą pracy mięśni głębokich odpowiedzialnych za stabilizację kręgosłupa na zajęciach wzmocniamy też kolana, nadgarstki i obręcz barkową.
Systematyczne ćwiczenia gwarantują utrzymywanie prawidłowej postawy ciała, wzmocnienie szkieletu mięśniowego i zwiększenie elastyczności tkanek.

KALISTENIKA
trening siłowy z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała. Angażuje do pracy wszystkie grupy mięśniowe; wspiera koordynację ruchową, stabilizację; zabezpiecza stawy przed kontuzjami; rozwija czucie głębokie (propriocepcję).
Doskonałe zajęcia uzupełniające trening sportowca lub sportowca amatora.

YOGA KIDS
to wspaniała forma aktywności fizycznej i dobra zabawa:-)
Joga wzmacnia i uelastycznia ciało, poprawia koncentrację i koordynację psychoruchową, buduje poczucie własnej wartości i pewności siebie, zwiększa świadomość oddechu, uczy cierpliwości, sztuki relaksu, bycia tu i teraz, szacunku do drugiego człowieka, zwierząt, dbania o naturę.
W ogromnym hałasie dzisiejszego świata daje możliwość wyciszenia się i usłyszenia własnych myśli.
Pokazujemy, czym jest joga. wspólnie uczymy się prostych i przydatnych pozycji, które nazywamy asanami. To bardzo łatwe. Musimy jedynie naśladować drzewa, zwierzęta, ptaki lub przedmioty?
Techniki zaczerpnięte z jogi są coraz częściej doceniane przez lekarzy, terapeutów, nauczycieli i rodziców na całym świecie.

YOGA WHEEL
to praktyka z kołem do jogi, która łączy w sobie elementy jogi, pilatesu i treningu funkcjonalnego w połączeniu z płynnym oddechem. Prosty przybór sprawia, że niektóre pozycje stają się łatwiejsze, inne ciekawsze, a może bardziej skomplikowane:-)

AKTYWNY SENIOR
to zajęcia ruchowe nastawione na umiarkowany wysiłek fizyczny, skierowane do osób po 60-ce. Systematyka ćwiczeń pozwoli zachować młodość i opóźnić efekty starzenia.
Celem zajęć jest profilaktyka chorób wieku dojrzałego (bóle kręgosłupa, choroby reumatyczne, osteoporoza, nadwaga, choroby układu serca itp).
To również możliwość nawiązania nowych znajomości, wypicia aromatycznej herbaty w miłym towarzystwie:-)